Architektura fotografia | zdjęcia architektury łódź, fotograf architektury

fotograf łódź studio fotograficzne łódź EL DESIGN  sesje fotograficzne łódź

fotograf architektury | fotgraf architektury łódź | fotografia architektury | fotografia architektury łódź | fotografowanie architektury | zdjęcia architektury | fotografia reklama | fotografia reklama łódź | fotografia reklamowa

potrzebowała zestawić władzę części { na małym fotografowanie produktów stały przedział długości fali) każdej długości fali spektrum, jest spiskowany przeciwko długości fali. fotograf architektury Jako byłby oczekiwany, maksimum każdej krzywej jest w regionie spektrum gdzie  kolor jest podobny do dopasowanego bodźca w omawianiu i to też będzie były znanym że wszystko  trzy fotograf architektury łódź krzywe mają przeczące porcje, duże bycie tego z bodźca R w niebieski zielonym  części spektrum. Części użyły do ilości R, G i B jest zwykle nie napędzić  części, fotografia architektury łódź odkąd to jest ogólnie dogodniejsze, by użyć arbitralnych części takich, że jakiś wyszczególnił  biały bodziec jest poszły w parze z równymi ilościami trzech dopasowanych fotografowanie architektury bodźców. W Fig. 7.4  biały bodziec użył do definiowanie części jest, w który tym ilość władzy na części

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

  długość fali jest stała przez spektrum; to hipotetyczne białe źródło jest jakiegoś fotografia reklama znaczenie w colorimetry i jest znany jako equi - energia źródło, z skrótem SE. Jeśli  różny biały zostały użyty do definiowania części, albo, jeśli części zostały fotografia reklama łódź zdefiniowane photometrically  (jako na przykład, w kandelach na kwadratowym metrze albo luksie) albo, jeśli części władzy były  użyty, krzywe nie poróżniłyby się w kształcie ale tylko w wzroście, fotografia reklamowa wszystkich rzędnych jakiegoś  krzywa pomnożona przez ten sam czynnik, ale trzy czynnik będąca różny dla  trzy krzywe. Rzędne tych kolor - mieszanina krzywych, albo artystyczna fotografia zestawień kolorów funkcji, są ogólnie  wskazany przez fotografie profesjonalne symbole R(ƒÉ), G(ƒÉ), B(ƒÉ), żeby interpretacja krzywych mogła zostać napisana  w ten sposób Władza części świeć (na małym fotografia artystyczna łódź stała - szerokość długość fali przedziale) długości fali ƒÉ jest  pasował około  Figa. 7.4. Zestawień kolorów funkcje przedstawiające fotografia komercyjna ilościom R(ƒÉ), G(ƒÉ) i B(ƒÉ) czerwonego, fotografia artystyczna zielonego i  niebieskie światło wymagało zestawić władzę części (na małym stała

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

- szerokość długość fali przedziale) każdego  długość fali spektrum, fotograf łódź używając zestawianie bodźców długości fali 650, 530 i fotografia komercyjna łódź 460 nm, kolejno. Ilości bodźców są zmierzone w arbitralnych fotografia biznesowa częściach wybranych więc, że równe ilości z  trzy bodźce są potrzebowane, by zestawić equi - energia białe źródło, SE. fotografia dla firm TRóJKĄT KOLORU 75  gdzie równoważny znak fotografia kulinarna (ß) jest użyty, by znaczyć, że równanie reprezentuje wykorzenienie z  kolory do oka i symbole w nawiasach nie reprezentują ilości, ale zaledwie wskazują  do których bodźców fotografia kulinarna łódź współczynniki (1.0, R(ƒÉ), etc.) odnieś się. Eksperyment przedstawia, że te równania zwykle słuchają zwykłe reguły algebry więc że, na przykład , jeśli k jest stałym Ale fotografia profesjonalna wszystkie kolory, czy nasycony albo blady,

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

lekki albo ciemny i jakiejkolwiek barwy, złóż się z  mieszaniny upiornych fotografia katalogowa łódź kolorów w zmienianiu ilości. Dlatego, jeśli znamy upiorną zdjecia biznesowe władzę  dystrybucja jakiegoś bodźca, za pomocą krzywych Fig. 7.4 { albo ułożone w formie tabel wartości R(ƒÉ), G(ƒÉ) i B fotografia katalogowa É)) to jest możliwe, by obliczyć ilości R, G i B zdjecia reklamowe koniecznego, by zestawić to i  skutki takich obliczeń zgadzają się z wartościami otrzymany kiedy bodziec jest zestawiony  experimentally. Sądź wtedy, że mamy jakiś bodziec, C, reprezentowany przez jakąś upiorną dystrybucję władzy fotografia przedmiotów łódź krzywa E(ƒÉ). Za pomocą krzywych Fig. 7.4 który możemy obliczyć ilości R, G i B  potrzebował zestawić to i otrzymać fotografia produktu równanie gdzie  tam będąc podobne wyrażenia dla GC i BC i liczebników 1 do n wskazującego serię z  długości fali jednakowo rozstawiły w

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

dogodnym przedziale fotografia produktowa łódź przez całe widoczne spektrum. Te ilości RC, GC i BC są znane jako tristimulus wartości. Teraz sądź, że w trój - kolor rzutu fotografia produktowa fotograficzny system kolory czerwonego, zielony i niebieskie światła tworzące końcowy obraz są tym samym R, G i cyfrowa obróbka zdjęć B jako my byliśmy  76 TRóJKĄT KOLORU  rozważając, mianowicie cennik zdjęć monochromatyczne światła długości fali 650, 530 i 460 nm kolejno; i sądź, że trzech filtr - emulsja połączeniach, na zdjęcia do katalogów których obraz oryginalnego  scena jest skupiona, mają upiorne krzywe wrażliwości dokładnie to sam jako te z Fig. 7.4 fotografia żywności { będziemy  rozważ praktyczną realizację przeczących części tych krzywych niebawem). Rozważając  czerwony przeczący tylko, wystawienie NR będzie fotografie artystyczne łódź proporcjonalne do  E1R1 + E2R2 + E3R3 + . . . . . + EnRn  Przyjmując, że fotograficzny system jest linearny, ilość utajonego obrazu, IR, uformowała się w  przeczący, będzie proporcjonalny do NR i przesyłanie TR na pozytywnym będzie fotografie artystyczne proporcjonalne  do IR i dlatego też do NR. Ale wyrażenie dla NR jest dokładnie to sam jako to dla  RC, ilość bodźca R potrzebował zestawić fotografie reklamowe łódź kolorowi C. Therefore

 

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe


rzut  pozytywny z przesyłaniem TR automatycznie fotografie reklamowe łódź skończy się kRC bodźca R rzucony dalej  ekran i k będzie stały ponad obszarem obrazu, więc, że ponad całym fotografie artystyczne obszarem obrazu  ilość R będzie proporcjonalna fotografie artystyczne łódź do ilości potrzebowanej zestawić kolory oryginalnego  scena. Podobnie przesyłanie zielonego pozytywnego TG fotografia żywności będzie proporcjonalne do GC, ilość bodźca G potrzebowała zestawić kolory oryginalnego i przesyłania z  niebieski pozytywny TB będzie proporcjonalny do BC zdjęcia do katalogów, ilości bodźca B potrzebował pasować  kolory oryginału. Odtąd jakiś kolor w oryginalnym jest reprezentowany około (C) ß RC(R) + GC(G) + BC(B) i w reprodukcji około To cennik zdjęć

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

jest w ten sposób tylko konieczne, by zrobić k = 1, który jest, dostosować całkowitą intensywność obrazu tak cyfrowa obróbka zdjęć że luminancja reprodukcji jest ta sama jako to z oryginalnego, otrzymać exact1  Warunki, które muszą zostać zaspokajany żeby, by otrzymać ten skutek są (1) fotografia produktowa upiorne krzywe wrażliwości filtr - emulsja połączeń, użytych by zarejestrować  trzy przeczenia, musi być identyczny z zestawień kolorów funkcjami fotografia produktowa łódź trzech bodźców  użył, by utworzyć końcowy obraz; (2) przesyłania na pozytywach muszą być proporcjonalne do wystawień w korespondowaniu  punkty na przeczeniach; (3) całkowita luminancja fotografia produktu musi zostać dostosowana, żeby obraz miał tę samą luminancję jako  oryginalny. Warunki 2 i 3 nie mogą być zbyt trudny, by uświadomić sobie, ale przeczące porcje fotografia przedmiotów łódź zestawienia kolory funkcje robią

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

warunek 1 prawie niemożliwy, by osiągnąć w fotograficznym  system. Co jest wymagane jest filtr - emulsja połączenie, z którego fotograf łódź wystawienie przez światło w jakimś  części spektrum wybiela utajony obraz utworzony przez światło w innych częściach spektrum. W ten sposób w przypadku  ered  f przeczący, na przykład, wystawienie na fotografia biznesowa światło z niebieski zielonej części  spektrum (długości fali 460 do 530 nm) musi zmniejszyć ilość utajonego obrazu utworzonego  1 By dokładny to po prostu jest znaczone tutaj, fotografia kulinarna że kolory reprodukcji zupełnie mają te sam wartości tristimulus i fotografia kulinarna łódź absolutne luminancje jako oryginalne kolory. Dla fotografia komercyjna dyskusji jako, do czy to jest pożądane  stan spraw odniesienie powinno zostać zrobione Chapter 11.  TRóJKĄT KOLORU 77  fotografia profesjonalna przez światło w czerwonym (i

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

niebieski) części spektrum. Do używania dwóch zarejestrowania palca fotograficznego  przeczenia, jeden dla fotografia komercyjna łódź pozytywnych części krzywej i innego dla zdjecia biznesowe przeczącej części i wiążący  w górę fotograficzny pozytyw fotografia dla firm zrobiony od drugiego w dokładnej rejestracji z byłym, skutek może, co najmniej teoretycznie, być osiągnięty (widzi zdjecia reklamowe 1938, stronica 405). W praktyce , jednakże, metoda jest nieporęczna i tylko przybliżona i, o ile fotografia filmu jest  dotyczony, żadna dokładna metoda wprowadzania przeczących fotografie profesjonalne części krzywych wrażliwości nie ma  jeszcze znaleziony. Kolorowy telewizja, jednakże, problem jest dużo głupi, co najmniej, w fotografia artystyczna zasada. W ten sposób, jeśli jeden telewizja aparat fotograficzny - sensor miał upiorną wrażliwość identyczną do fotografia artystyczna łódź pozytywnego 

 

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

części czerwonych zestawień kolorów funkcji i innego sensora upiorna wrażliwość  odpowiadany jego przeczącym częściom, jako przedstawiony w Fig. artystyczna fotografia 7.5, wtedy do odejmowania drugiego od  pierwszy czerwony sygnał fotografia katalogowa łódź byłby pochodny bazował na złożonym upiornym fotografia reklamowa ekwiwalencie krzywej wrażliwości fotografia katalogowa  do kompletnej dopasowanej funkcji. Podobne przygotowanie mogłyby zostać udane do zielonego i  niebieskie sygnały, używając sumę sześć fotografia reklama łódź różnych sensorów w sumie. To przygotowanie jest bardzo nieporęczne, jednakże i to jest dogodniejsze w praktyce, by użyć fotografia reklama tylko trzech wszystko pozytywnych krzywych i do  otrzymaj poprawne sygnały za pomocą techniki znanej jako matrixing. Jeśli do czerwonego pasowania  fotografowanie architektury funkcja małe ułamki zielonych i

fotograf-architektury-lodz-zdjecia-reklamowe

niebieskich dopasowanych funkcji są dodane, złożony allpositive  krzywa może zostać fotografia architektury łódź otrzymana. Jeśli sygnał panował od sensora mającego taką wrażliwość, wtedy odjął od tego odpowiednie małe ułamki zielonych i niebieskich sygnałów, końcowego  sygnał będzie oparty fotograf architektury łódź na prawdziwej czerwonej dopasowanej funkcji. Kiedy ta technika jest zastosowana do  otrzymaj sygnały oparte na wszystkich trzech zestawień kolorów funkcjach, poprawnych ułamkach by być  odjęty fotograf architektury włączyć trzy równoczesne równania i to są te równania, fotografowanie produktów że matrixing jest  zwykle zamierzał imitować. Skutek może być systemem telewizji

 

Fotograf ślubny łódź | Sesje fotograficzne Łódź | Fotografia na chrzest i komunie | Fotografia dla firm łódź

fotograf łódź studio fotograficzne łódź EL DESIGN  sesje fotograficzne łódź

Fotograf łódź, studio fotograficzne Łódź, czyli fotografia artystyczna - EL DESIGN