Artystyczna fotografia | fotografie artystyczne, fotografia artystyczna łódź

fotograf łódź studio fotograficzne łódź EL DESIGN  sesje fotograficzne łódź

artystyczne fotografie | artystyczne zdjęcia | fotografia artystyczna łódź | fotografia artystyczna | fotografie artystyczne | fotografie artystyczne łódź | zdjęcia artystyczne | fotografia żywności | zdjęcia do katalogów

bodźcami, uczuciami tylko zaklasyfikowanymi jako równy fotografowanie produktów albo jednakowo  różny, w jakimś albo wszystkich szacunkach. Stevens, jednakże, trwał fotograf architektury z metodą pytania  Figa. 8.19. Chromaticities kolorów, który kolor, kiedy zobaczony pod warunkami adaptacji z  Standardowy Illuminant B w 8.1 cd  m2, zestawionym komplet osiem próbnych fotograf architektury łódź kolorów zobaczonych pod różnymi poziomami z  Standardowe punkty Illuminant B. The, B, C, D, E i F, jest widocznymi jak pojawienie się czerwonego koloru fotografia architektury łódź staje się mniej barwny jako jego luminancja i, że przystosowującego pola jest zmniejszony od 1080 (), do  65 (B), do 8.1 (C), do 2.7 (D), do 0.32 (E), do 0.075 (F), cd  m2; punkt, dla którego

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

Z fotografowanie architektury odnosi się do luminancji F  kolor ale zerowy luminancja dla przystosowującego pola. Punkty oznaczyły  eOrange  f jest widocznym podobny  wynik dla pomarańczowego fotografia reklama koloru; i punkty oznaczyły z innymi imionami koloru być widocznymi podobny  wynik dla innych sześć kolorów (Fotografia , 1952 i 1953a). Jeśli średni współczynnik fotografia reklama łódź odbicia typowej sceny  jest wzięty jako 20 procent, te poziomy luminancji odpowiadają poszły za poziomami oświetlenia 16 900 luksa zachmurzone światło dzienne albo teatr fotografia reklamowa obsługiwania  B 1020 luksa apatyczne światło dzienne albo wystawa sklepowa  C 127 brzasku luksa albo pokoju mieszkalnego  D 42 brzasku luksa albo dobrego oświetlenia  E 5.0 luksa biedne oświetlenie artystyczna fotografia  F 1.2 luksa dziesięć zapalenia pełni księżyca razów  STANDARDY KOLORU I OBLICZENIA

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

119  obserwatorzy, by ocenić wielkości uczuć jasności i lekkości fotografia artystyczna łódź i znalazł to  władza - prawo relacja istnieje między luminancją albo czynnikiem luminancji bodźca i  odpowiednia oceniona subiektywna wielkość (Stevens i Stevens, 1963). fotografia artystyczna On znalazł, ponadto, że prawo władzy istnieje w pewnej fotografia komercyjna liczbie innych stimulus bodziec - uczucie relacji, takich  jako głośność, elektryczny szok, podnoszenie wagi, gorąco i zimny. fotograf łódź W przypadku luminancji, dokładnego  relacja znalazła był ta uczucie - wielkość jest proporcjonalny fotografia biznesowa do korzenia sześcianu  luminancja w przypadku braku skutków kontrastu; ale w ich obecności to zmiany szybciej  z luminancją albo czynnikiem luminancji, dokładną fotografia kulinarna wartością zależącą od warunków, ale nie  normalnie fotografia katalogowa przewyższając sześcienną relację. Inni znaleźli podobne relacje { Hopkinson, 1956; Padgham i Saunders, 1966), kiedy autor fotografia kulinarna łódź wyprowadził podobne relacje 

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

między fizjologiczną odpowiedzią i luminancją (Fotografia , 1953b). Miary ten jest współzależnym fotografia komercyjna łódź  dobrze z różnicami w lekkości, takie jak tym fotografia profesjonalna użytym w CIE 1976 lekkości, L , też bądź współzależnym  dobrze z experimentally określonymi skalami subjectively ocenionej fotografia katalogowa łódź lekkości - wielkości  (Bartleson, 1975). zdjecia biznesowe Rozszerzenie nazwy pliku tych subiektywnych ważących technik do barwy i barwności { albo nasycenie zdjecia reklamowe koloru albo  nasycenie) też został przedsięwzięty. Dla niezwiązanych kolorów zobaczonych przeciw ciemnemu tłu, kolor nazywający technikę został użyty fotografie profesjonalne przez Kelly, by otrzymać skutki przedstawione w Fig. 8.22 { fotografia dla firm 1943); te skutki, jednakże, byłyby zmienione nieco, fotografia przedmiotów łódź jeśli obserwator zostałby dostosowany do  szczególny kolor. W śledztwach najnowszego tego typu, tylko cztery fotografia produktu imiona barwy są użyte czerwony, żółty, zielony i niebieski. Fiołki, kolory purpurowe,

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

mauves, magentas i goździki, wtedy są opisane  jako czerwonawe błękity fotografia produktowa łódź albo niebieskawe czerwienie i pomarańczowe kolory jako żółtawe czerwienie albo czerwonawe żółte kolory. The  długości fali spektrum fotografia produktowa odpowiadanego czystej czerwieni, zielonej, żółtej i niebieskiej, zmień zgadzanie  do stanu adaptacji oka i zostać określony dla różnych adaptacji  Figa. 8.20. To sam jako Fig. 8.19, ale cyfrowa obróbka zdjęć dla kolorów próby w stałej jasności { równy do tego wyprodukowanego około  prawo - oko otaczają). 120 cennik zdjęć STANDARDóW KOLORU I OBLICZEŃ  Używając te cztery podstawowe imiona barwy, czerwone, żółte, zielone i niebieskie, obserwatorzy mogą być  spytał do subjectively barwy skali do zdjęcia do katalogów wyrażania tego jako pewna proporcja dwóch z ich w ten sposób  pomarańcza mogłaby zostać zważona jako 60 procent czerwień i fotografia żywności 40 procent żółty; albo kolor purpurowy jako 80 procent  fotografie artystyczne łódź błękit i 20 procent czerwień. Dla związanych kolorów, lekkość może zostać zważona subjectively przez używanie  odpowiedni fotografie artystyczne zasięg numerów takie jak 100 dla białego na dół wyzerować dla czarnego. Trzeci zmienna dla  związane kolory mogą zostać zważony w różnych drogach, fotografie reklamowe łódź ale barwność została znaleziona, by

 

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci


być najwięcej  Figa. 8.21. Odchylenie fotografie reklamowe łódź w pojawieniu się szesnaście różnych próbnych kolorów jako przystosowujących warunków  został zmieniony od fotografie artystyczne jasnego światła słonecznego w poziomie oświetlenia 50 000 luksa do światła pokoju wolframu w  Poszły za zmianami w oczywistej lekkości (ocenił fotografie artystyczne łódź jako 116(Y  Yn)13 . 16) też zdarzony Oczywista lekkość  Kolor Bright pokój Tungsten słońca  Biały 87 54  Żółty fotografia żywności 79 45  Ciało 72 40  Piasek 68 36  Pomarańczowy 61 32  Light-green 61 24  Żółtozielony 63 32  Owoc brzoskwini 56 35  Szafirowy 56 19  Bladoniebieski 58 zdjęcia do katalogów 30  Liście 53 19  Czerwony 44 21  Magenta 40 20  Zielony 41 17  Cyan 30 11  Niebieski 28 12  zadowalający (Pointer, 1980). Ta ważąca technika też została użyta przez Luo i jego coworkers cennik zdjęć (zobacz Section 35.19.3). Była jakaś dyskusja na ważności zawierania brązowieć w ważenia koloru  system używający tylko cztery imiona barwy (Rowe, 1973); ale to zostało cyfrowa obróbka zdjęć

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

przedstawione, że brązy mogą być  właściwie opisany używanie czerwonych i żółtych barwy - połączeń, pod warunkiem że oni są łączeni  z odpowiednio niskimi ocenami lekkość (). szkolił grupę obserwatorów fotografia produktowa do kolorów skali, jeżeli chodzą o barwy, lekkość i nasycenie koloru (). Oni zważyli 60 zewnętrznych kolorów  oświetlony fotografia produktowa łódź przez Standard Illuminant C i oni wtedy zważyli te sam kolory oświetlone około  Standardowy Illuminant A. fotografia produktu Attempts wtedy został zrobiony, by wyrazić skutki, jeżeli chodzą o połączenia  obiektywnej zmiany w bodźcu i subiektywnej zmianie w obserwatorze - adaptacji. fotografia przedmiotów łódź Podobne studia i analizuje też zostać noszony przez Nayatani i jego co - pracowników  Alternatywa i raczej mniej skomplikowany, podejście do problemu ma trzymać fotograf łódź bodźce  stały i do w dużej skali zmiany w ich pojawieniu się

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

spowodowanym fotografia katalogowa łódź przez zmianę w adaptacji tylko. To wymaga samoświecących bodźców, które mogą zostać oglądnięty w różny otaczać fotografia biznesowa illuminants w  taka droga to zmienianie drugie nie oddziałuje na ich obiektywnie ten sposób że taki  bodźce muszą fotografia komercyjna nie odbijać żadnego światła od otaczać illuminants. fotografia kulinarna Używając tę metodę, Rowe zważył  bodźce, których fotografia katalogowa luminancje były około dwa razy, że ogrodzenia (). Wskaźnik, Figa. 8.22. Podział tego wykresu do pewnej liczby regionów fotografia kulinarna łódź odpowiadających różnym barwom, razem z zdjecia reklamowe centralnym regionem, do którego żadne imię barwy nie jest dane, jest od Kelly  praca fs nad kolorem opisy  dla światła fotografia profesjonalna (To odnosi się do obserwacji samoświecących obszarów zobaczonych przeciw ciemnemu 

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

tło. 122 STANDARDóW KOLORU I OBLICZEŃ  zdjecia biznesowe przeprowadziły ważenie eksperymentów podobnych do tych przez Rowe, ale używając  skutki panowały dla Standard Illuminant D65 i Standard Illuminant dostosowywanie pola fotografie profesjonalne (obaj w 110 cd  m2) jest przedstawiony w Fig. 8.23, kontury barwności przedstawione będące dla wartości  20, 40, 60, 80, etc.  Siatki linii fotografia artystyczna typu przedstawionego w Fig. 8.23 może zostać użyty do przewidywania zmian kolorowy  pojawienie się spowodowało przez zmiany w fotografia artystyczna łódź adaptacji. W ten sposób, jeśli kolor miał chromaticity w Standard  Oświecający D65 u  Ś = 0.35, v  Ś = 0.45, jego pojawienie się byłoby około 70 fotografia dla firm procent Red, 30 przez pośrednictwo  artystyczna fotografia Blue centa i barwność 80 jeśli ten kolor był taki to jego chromaticity pod Standard  Oświecający był u  Ś = 0.40, v  Ś =

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

fotografia reklamowa 0.52 jego pojawienie się byłoby około 100 procent Red i  barwność 62; w ten sposób kolor stał się czerwieńszy i mniej barwniejszy. W ten sposób , pytania  koloru constancy fotografia reklama łódź może zostać odpowiedziany (, 1979); to jest dyskutowane w więcej szczególe w  Rozdział 34.  Figa. 8.23. Kontury fotografia reklama stałej barwy i barwności jako zdecydował się przez Pointer, Ensell i  Wół dla kolorów luminancji równej do pół, że otocz. Wyższy dla adaptacji do  Standardowy Illuminant D65; fotografowanie architektury niższy dla adaptacji do Standard Illuminant A. { Pointer, i  Wół, 1977). Średni wynik dla 5 obserwatorów. Dostosowując pole luminancje 110 cd  m2; kanciasty fotografia komercyjna łódź subtense 18 ‹. Kolory próby luminancje 55 cd

artystyczne-fotografie-lodz-fotografia-zywnosci

  fotografia architektury łódź m2; kanciasty subtense 2 ‹. STANDARDY KOLORU I OBLICZENIA 123  To musi zostać podkreślone, że siatki linii przedstawionych w Fig. 8.23 tylko odnosi się do warunków fotograf architektury łódź użyty w tym szczególnym eksperymencie i, jeśli różny poziom luminancji został użyty, albo jeśli  poziom luminancji fotograf architektury był różny dla dwóch adaptacji, albo, jeśli bodźce koloru miały fotografowanie produktów różny  luminancje względne do otocz, albo, jeśli oni zostali zobaczeni częściowo ciemny

 

Fotograf ślubny łódź | Sesje fotograficzne Łódź | Fotografia na chrzest i komunie | Fotografia dla firm łódź

fotograf łódź studio fotograficzne łódź EL DESIGN  sesje fotograficzne łódź

Fotograf łódź, studio fotograficzne Łódź, czyli fotografia artystyczna - EL DESIGN