Łódź fotografia ślubna | foto ślubne łódź, fotografowanie ślubów łódź

fotograf łódź studio fotograficzne łódź EL DESIGN  sesje fotograficzne łódź

łódź ślubne fotografie | łódź fotografie ślubne | łódź ślubna fotografia | łódź foto ślub | łódź foto ślubne | łódź fotograf ślub | łódź fotograf ślubny | łódź fotograf wesele | łódź fotograf weselny

przemienione z trzech kanałów  łódź ślubna fotografia czerwonego, zielonego i niebieskiego do obrazu YUV. Nadal kanał trzy obraz, obraz YUV  ma luminancję w kanale Y i informacja chrominance podzieliła się  między U i kanałami V. Teraz otrzeć tutaj — U i V (chrominance) sesje zdjęciowe kanały są dyskretyzowane, albo  wziął próbki, w zdjęcie ślubne pół zdecydowaniu Y (luminancji) wyżłabiają — znów, ponieważ oko  194 Compositing Visual Effects  nie troszczą się i potrzebujemy upiększenie. fotograf ślub Dla każdych 4 cyfrowych próbek kanału Y  są 2 próbek U i 2 z łódź fotografie ślubne V. This biorącego próbki plan jest znany jako  4 : 2 : 2 by przypomnieć każdego, że chrominance UV jest wzięty próbki w pół zdecydowanie  kanału Y. 4 : 2 : 2 biorącego próbki planu z jego połową chrominance fotografie ślubne zdecydowania  informacja jest zilustrowana w Figure 11-7.  Zgadza się 11 zdjęcia ślub -7 obrazu YUV z 4

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


: 2 : 2 branie próbek. Kiedy obraz YUV jest załadowany do złych czynów, konwertyta programu compositing  to do RGB ślub fotograf więc możesz pracować z fotograf ślubny tym w normalnej przestrzeni koloru RGB i pokazujesz to  na twoim monitorze RGB. Ważna rzecz, by uświadomić sobie jest, że ten obraz RGB ma  zrobił - w górę kolory piksla oparte ślub fotografia w umieszczaniu wstawek U i informacji V. To było  rozciagnąć poziomo i wtedy połączył się z informacją Y, by zrobić RGB  obraz. fotografia ślubna To przygotowanie jest ne fi dla normalnych cyfrowych operacji compositing — do  potrzebujesz naciągnąć na bluescreen ślubne fotografie (albo greenscreen). Oko nie może troszczyć się  około połowy koloru zdecydowania w 4 : 2 : 2 branie próbek ale twój cyfrowy układ kluczujący robi. Układ kluczujący próbuje użyć informacji koloru łódź fotografia ślubna w obrazie, by utworzyć matte, ale informacja koloru jest pół zdecydowaniem.

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


To udaje się do złego mattes. fotograf wesele To dostaje się  gorszy. 4 : 2 : 2 nie jest najgorszy przypadek scenariuszem; to jest najlepszy przypadek scenariusz. Są  inne standardy wideo tam te próbki chrominance nawet mniej. zdjęcia weselne Oni są  znany jako 4 : 2 : 0 i 4 : 1 : 1 branie próbek i są inni, każdy gorzej niż  ostatni. Klient nie powinien próbować zastrzelić bluescreens z tymi niskiej jakości  kamery wideo , ale fotografie ślubne łódź oni będą tak czy owak, ponieważ aparaty fotograficzne zdjęcia ślubne galeria i przykleja są tani, obrazy spoglądają OK na ich monitorze i oni nie wiedzą trochę lepszy. Zwykle przez  czas, który dostajesz się, że jest włączony wideo już będzie zastrzelone tak wszystko możesz zrobić jest szeroki uśmiech i  noś to. Pracując z Video 195  Jest jedna mała sztuczka, że możesz użyć tego może pomóc w łódź podwodna wziętym próbki kolorze zdjęcia śłubne kiedy pociągając matte dla strzału

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


ślubne fotografie łódź bluescreen i to ma dodać delikatny rozmazywać do  kanały UV. Użyjemy zamykać się - bluescreen w Figure 11-8 jako  przykład. Krok rst fi ma przemienić obraz bluescreen RGB zdjęcia fotograf do YUV. Możesz  teraz zobacz różnicę w poziomym zdecydowaniu między kanałem Y Figure 11-9  i kanały UV w Figure 11-10.  Zgadza się 11-8 Bluescreen RGB  kanały. Zgadza się ślubne zdjęcia 11-9 kanału Y z  wersja YUV. Zgadza się 11-10 kanałów UV ślub zdjęcia  wersji YUV. Zgadza się 11-11 Comp z  oryginalny bluescreen. Zgadza się 11-12 Comp z  rozmazane kanały UV. Zgadza się 11-13 Blurred UV  kanały. Następny, daj tylko UV ślubna fotografia wyżłabia delikatny rozmazywać jak przykład w Figure 11-13.  Bądź pewny nie rozmazać kanał Y. Potrzebujemy wszystko jego szczegół dla układu kluczującego. Teraz zmień się  zamazana wersja UV obrazu studio fotograficzne YUV wróć do RGB i

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


przedstaw to twojemu cyfrowemu  układ kluczujący. foto ślub łódź Przykład w Figure 11-11 pokazuje połączenie używające oryginalnego bluescreen  od Figure 11-8., który You możesz widzieć widoczną poprawę między tym i zamazany fotografia ślubne wersja UV w Figure 11-12. It nie jest doskonały, ale to może pomóc. 196 Compositing Visual Effects  Jest taka rzecz jako ślubna fotografia łódź 4 : 4 : 4 wideo, które właciwie zostało fotografia ślubna łódź rozwinięte dla  żądania wizualnych strzałów skutków. To jest, w rezultacie, prawdziwe wideo RGB z równą informacją fotograf weselny dla luminancji i kanałów chrominance. Jeśli powinieneś być tak foto ślub szczęśliwy jak do  dostań chwytowi jakiegoś z tego wideo ciebie jest łódź ślubne fotografie nd fi ten nie mają jakiegoś z

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


subsampling koloru  problemy, ślub fotografie które zobaczyliśmy tutaj i te powinny być radością do kluczowego — dla wideo. 11.1.4 Coping z Enhancement Edge  Tragicznie, nie ma żadnego radzić sobie z powiększeniem krawędzi. To jest foto ślubne wbudowana cecha wideo  fotografia śłubna aparaty fotograficzne, które to zastosowuje wyostrzającego lter fi do obrazu łódź foto ślub wideo, które tworzą krawędź  artefakt, który wyładowuje zamieszanie z układem kluczującym próbującym naciągnąć na bluescreen albo

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub



greenscreen. Zgadza się 11-14 łódź ślubna fotografia pokazuje oryginalnego greenscreen, normalny czerwony kanał i  naostrzony czerwony kanał. Naostrzony zdjęcia ślubne galeria czerwony kanał ma strzałę wskazującą  artefakt, który jest jasna linia dookoła zewnętrznej krawędzi zdjęcia śłubne charakteru. Zależąc  na kolorach w obrazie, to ślub fotografia może być ciemną linią. O ile układ kluczujący jest były zaniepokojonym, powinien nie być żadnymi liniami zupełnie. sesje zdjęciowe Zgadza się 11-14 artefaktu powiększenia Edge. Oryginalny greenscreen ślub zdjęcia Normal czerwony kanał Sharpened czerwony kanał  Kiedy bluescreens fotografie ślubne jest chwycony na wideo, cesze powiększenia krawędzi  kamera wideo musi zostać wyłączona, by fotograf wesele uniknąć wprowadzania tego artefaktu zdjęcia fotograf krawędzi. To przeszkadza  prawdziwa relacja między tonami

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


studio fotograficzne barwy prostymi na krytycznych krawędzi powodujący  układ ślub fotografie kluczujący, by zgubić się zostały i wprowadzony jego własny foto ślub łódź artefakt krawędzi do połączenia. Jedno możliwe rozwiązanie ma spróbować jakichś plug-ins, którzy został rozwinięty że żądanie  aby być w stanie się x fotografia ślubna fi problem. Najlepszy x fi ma nie ślubne fotografie łódź położyć artefaktu w obrazie  miejsce rst fi. 11.1.5 Coping z szybkości klatek  To często jest powiedziane, że wideo NTSC ma szybkość klatek 30 fps (ramy na drugim), ale  oczywiście , to nie jest naprawdę prawdziwe. Jego prawdziwa szybkość klatek jest 29.97 fps. Oryginalny czarny i ślubne fotografie  Pracując z Video 197  biały ślubne zdjęcia TV był uczciwy 30 fps, ale kiedy sygnał koloru został dodany w  1953 którego oni musieli przesunąć sygnał 0.1 % powoli rozwiązać ślubna fotografia łódź schludny techniczny problem. To wprowadziło problem co do reszty nas

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


— zakłopotanie. Prawdziwego 30 fps i 60 fotograf weselny fps  standardy wideo łódź fotografie ślubne ostatnio zostały dodane dla SDTV. foto ślubne Problem jest że jakiś  wyposażenie i producenci oprogramowania etykietują ich guziki i gałki jako "30 fps,”  który teraz mógłby być albo prawdziwy 30 fps albo zdjęcia ślub po prostu stenografia dla 29.97. Kiedy  pracując z fotografia ślubne oprogramowaniem, które ma menu podręczne spisujący selekcję szybkości klatek i  widzisz zarówno 29.97 i 30, możesz przyjąć "30 ” wybór jest uczciwy 30 fps. My wszyscy wiemy, że lm fi biegnie o 24 fps, ale łódź ślubne fotografie czasami coś będziesz widział  etykietował jako 23.98. Lm f fotografia ślubna łódź i biegnie w uczciwy 24 fps w kinie, ale  kiedy to dostaje się fotograf ślubny przeniesiony do wideo, 24 fps lm fi jest musiane, by zostać przemienione do NTSC  29.97, nie 30 fps. Ten sposób, że 24 fps lm fi będzie ślubna fotografia

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


miało 0.1 lat % powoli, który przychodzi  z do 23.98 ram lm fi na drugim. KUMPEL biegnie w uczciwych 25 ramach na drugim i nie ma żadnej gładkiej drogi do  retime 25 fps do 30 fps NTSC. Kiedy 24 lm fi fps jest przeniesione, by ZAKOLEGOWAĆ, lm fi po prostu jest przeniesiony ramą - do - opraw w ramę więc to kończy się zdjęcia weselne biegnąc o 25 fps na TV. To fotografia śłubna przyspieszać film przez 4%, ale nikt nie zaważa. To podnosi tonację  wydaj dźwięk szlak noticeably ale to jest łatwy x fi. 11.1.6 Coping z Timecode  Kiedy patrzymy na długość strzału, jeżeli chodzą o jego numer ram, ludzi wideo  zmierz ich pracę w samą porę i ramy — tak dużo godzin, minut, sekund i  ramy. To jest zawołany timecode i to jest napisane jak to ślub fotograf — 03 : 20 : 17 : 12 — który jest  przeczytał jako trzy godziny, 20 minut, 17 sekund i 12 ram. Potrzebujesz znać to  ponieważ klient może wręczyć tobie kasetę wideo i po prostu powiedzieć tobie, że strzał ty  mają kontynuować pracę jest mieszkany o 03 : 20 : 17 : 12, foto ślub więc będziesz musiał znać co że  środki. Inny skutek uboczny 29

fotografia-slubna-lodz-fotograf-slub


.97 szybkości klatek zamiast z uczciwy 30 fps zacytowało  powyższy jest, że timecode dla prądów wideo od prawdziwego czasu. W uczciwy 30 fps  byłyby dokładnie 108,000 ram wideo w jednej godzinie. Ale o 29.97, jest  właciwie tylko 107,892 ram w godzinie, różnicy 108 ram na godzinę. Ponieważ  timecode łódź foto ślub naprawdę liczy ramy wideo, tych dodatkowych 108 ram ma na myśli że  "NTSC godzina ” biegliby 3.6 sekund dłużej niż prawdziwa godzina. Nie możemy mieć  to kiedy nadawanie pokazu telewizji. To tylko poprawia się dalej. Wspaniałe rozwiązanie jest kropla - łódź fotografia ślubna oprawić w ramy timecode. Aby trzymać nieznacznie powoli biegłego  zegar timecode w sync z prawdziwym czasem oni czekają, aż timecode jest prawie jednym pełnym fotograf ślub rama za prawdziwym czasem, wtedy opuść (kroplę) następny timecode, by porwać. Tak w jednym  godzina, 108 ram timecode będzie wypadnięte więc pokaz zdjęcie ślubne pokaże timecode  dokładnie jednej godziny kiedy zegar mówi, że jedna godzina jest na nogach. fotografie ślubne łódź Czasami będziesz dany  timecode oprawić w ramy kropli kaseta wideo, która

 

Fotograf ślubny łódź | Sesje fotograficzne Łódź | Fotografia na chrzest i komunie | Fotografia dla firm łódź

fotograf łódź studio fotograficzne łódź EL DESIGN  sesje fotograficzne łódź

Fotograf łódź, studio fotograficzne Łódź, czyli fotografia artystyczna - EL DESIGN