nie poruszy nieba i ziemi ale stanowczo podniesie sprzedaż.
nie poruszy nieba i ziemi ale stanowczo podniesie sprzedaż.
My zajmujemy się profesjonalną fotografią produktową, która potrafi o wiele więcej
PackShot
– zdjęcia tego typu pokazują sam produkt na
jednolitym tle bardzo często białym lub czarnym jednak zdażają się od tego
wyjątki i z uwagi na kolorystykę albo rodzaj produktu używamy teł kolorowych.
Zdjęcia PackShot pozbawione są cieniowania a ich głównym celem jest
przedstawienie całego produktu w jak najwierniejszy sposób.
Zdjęcia na duchu
-
rodzaj fotografii odzieży i bielizny mająca na celu skupić uwagę
oglądającego wyłącznie na produkcie nie na modelu czy manekinie. Ubrania
sfotografowane w ten sposób sprawiają wrażenie zawieszenia w powietrzu dając
pozory bycia na modelu. Ten rodzaj fotografii produktowej wymaga więcej czasu
zarówno podczas samego fotografowania jak i post produkcji i obróbki materiału
zdjęciowego. Dobrze wykonane zdjęcia tego typu potrafią we wręcz magiczny
sposób sprzedać produkt odbiorcy, który wyobraża sobie daną rzecz na sobie.
LookBook – do tej pory kojarzony głównie ze zdjęciami
modowymi teraz w większej mierze używany do prezentowania produktów w specjalnie
do tego przygotowanych sceneriach podczas spoczynku lub podczas korzystania z
danego produktu. Takie zdjęcia bardzo często wykorzystuje się w Social Mediach,
ale także w newsletterach oraz reklamach.
Fotografia reklamowa
– jeszcze bardziej profesjonalne
podejście do produktu zbliżone do LookBook jednak mające jeszcze większe
znamiona sztuki. Zawsze opiera się na dokładnie przygotowanych aranżacjach i
stylizacji na zdjęciach tego typu bardzo często pojawiają się modele mający na
celu przekonać konsumenta do produktu lub pokazać za pomocą mimiki, ułożenia
ciała czy gestów jak dobry, łatwy w użyciu lub profesjonalny jest dany produkt.
Zdjęcia tego typu wykorzystywane są przeważnie w druku plakatach, ulotkach, POW
Fotografia 360 – Jeśli chcesz pokazać klientowi produkt
tak jak by miał go w rękach fotografia 360 jest stworzona dla Twojej firmy .
Wykonanie serii zdjęć wokół produktu zarówno z każdej strony z góry a czasami
nawet z dołu pozwala klientowi dokładnie zapoznać się z Twoim produktem.
Zdjęcia produktów 360 przypominają fotografie packshot jednak użytkownik ma
możliwość samodzielnie obrócić obiekt w każdym kierunku i obejrzeć go z każdej
strony
Produk w pełnej okazałości idealny do katalogów i sklepów internetowych.
Fotografia przez duże F
Produkt przez duże P
zysk przez duże ZŁ
Twoj Produkt w swoim naturalnym, a czasem nienaturalnym otoczeniu
Sprawią żę klient wyobrazi sobie sieie w Twoich ubraniach i zapragnie ich jeszcze bardziej.
Wykonanie profesjonalnego zdjęcia produktu wymaga przede
wszystkim ogromu wiedzy dotyczącej doboru i ustawienia światła, doboru
wielkości przesłony czy aranżacji i stylizacji przestrzeni wokół fotografowanego
produktu i za nim.
Niestety w fotografii produktowej sama wiedza nie
wystarczy tutaj liczy się jakość, a to przekłada się na konieczność skorzystania
z profesjonalnego sprzętu, nawet najlepszy fotograf (imię i nazwisko jakiego
znanego fotografa produktowego) nie zrobi profesjonalnego zdjęcia produktu
smartphonem.
Na koniec pozostaje nam jeszcze obróbka, od której zależy
finalny look zdjęcia. W przypadku sklepów czy stron internetowych ważna jest spójność
ten sam balans bieli, kontrast, cienie i typ ujęć, to właśnie to wpływa na
odbiór naszego sklepu jako profesjonalnego lub nie.
Oprócz podstawowej
obróbki tak zwanego wywoływania fotografii pozostaje jeszcze retusz, obejmujący
wyciągnięcie poszczególnych kolorów, usunięcie ostatnich pyłków i niedoskonałości
które w przypadku zdjęć w dużej rozdzielczości będą o wiele bardziej widoczne
niż w rzeczywistości.
Nie możemy także zapomnieć o najważniejszym czyli o
realizmie – fotografia produktowa nie może przekłamywać prawdziwego wyglądu
produktu, ma jedynie podkreślać jego zalety.